Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι βάφλες μου προκαλούν αϋπνίες.

Προσπαθώ να αποφασίσω να πάω να ξαπλώσω εδώ και κάμποση ώρα, άλλα δεν τα καταφέρνω. Και όπως σκεφτόμουν τη βάφλα που έφαγα σήμερα, μετά από ένα συνειρμό βρήκα θέμα για ποστ!

Από τότε που άρχισα να έχω κοινωνικές συναναστροφές με ανθρώπινα όντα έχω παρατηρήσει το εξής ελάττωμα: δεν μπορώ να κανονίσω συναντήσεις με φίλους μου. Ποτέ.

Δεν ξέρω τι τρέχει εδώ. Αυτό που έχω προσέξει είναι ότι αν -ας πούμε- συναντήσω κάποιον τυχαία και μου πει τις μαγικές λέξεις «να κανονίσουμε να βρεθούμε καμιά μέρα ρε συ», τότε για την επόμενη βδομάδα θα προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους να το κανονίσω. Και στο τέλος -ω τι έκπληξη!- δεν θα κανονίσω τίποτα.

Κάποιες φορές θέλω να το παίξω κουλ και λέω ότι θα κανονίσω να συναντηθώ με την παρέα του σχολείου που βρισκόμαστε που και που, και στο τέλος καταλήγουμε να μην βρεθούμε καθόλου ή να τα καταφέρουμε τελευταία στιγμή επειδή έβαλε το χεράκι του ο Κωνσταντίνος (σε κάνω και διάσημο ρε αλητήριο πλάσμα, πες μου τι άλλο θες! Εγώ και το Χρυσό Κουφέτο!).

Τώρα τελευταία όμως έχω αποφασίσει να το παίξω θαρραλέα και να λέω την αλήθεια. Δεν μπορώ να τους βάλω σε σειρά. Να μου πουν που θέλουν να 'ρθω και τι ώρα, κι εγώ θα 'ρθω. Ευτυχώς το 'χουν πάρει χαμπάρι και πλέον δέχομαι τηλεφωνήματα τύπου «στις 7 θα 'ρθω να σε πάρω, να είσαι έτοιμη».

Η λίστα μου αυτή τη στιγμή είναι η εξής:
Βάφλες με Άλεξ και Νίκη (εκκρεμεί από το Δεκέμβρη του 2010)
Συνάντηση με Αλέ, Κώτσο και υπόλοιπη παρέα
Μονοήμερη Ναύπακτο με κάμποσες συμφοιτήτριες

Οπότε τώρα οι προαναφερθέντες ξέρουν τι πρέπει να κάνουν...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχχχαχαχαχαχχαχαχα....εγω είμαι το αλητήριο πλάσμα;;;;;;;
Ο χρήστης Thunder είπε…
εννοειται!! πιο αλητηριο κι απο μενα, γιατι εσυ τα κανεις στα μουλωχτα! σιγανοπαπαδιτσα! χαχαχαχαχα
Ο χρήστης Αλάφη Αλεξάνδρα είπε…
Ναι....είδαμε κι όατν σε πήρε το αλητήριο πλάσμα να έρθεις στην καφετέρια που ήμασταν, δεν μπορούσες.....Πρέπει να σε κλείνουμε κανα μήνα...;)
Ο χρήστης Thunder είπε…
με πηρε οταν ησασταν ηδη εκει! θα εφτανα 3 ωρες μετα και δεν θα βρισκα κανεναν κιολας! :D

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το πρόβλημά μου

με όλους εκείνους που με πλησιάζουν, είναι ότι δεν είναι ΕΣΥ. Οπότε, πώς τολμάνε καν να με πλησιάζουν. Κατάλαβες; Κατάλαβα, πες. Δεν έχω φοβία και δεν με νοιάζει καν αν θα βρω ποτέ κάποιον. Με κουράζουν οι πάντες. Μπορεί η αιτία να είναι το ότι είμαι μόνη μου τόσα χρόνια πλέον. Όπως και να χει, δεν θέλω να ασχοληθώ. Συζητήσεις κενού περιεχομένου με άτομα άνευ επιπέδου. Πάλι έξω απ' το σπίτι όλη μέρα σήμερα, πάλι μέσα τώρα. Παραγωγική ενήλικας, σαφώς, σε μετρημένες ποσότητες, ομολογουμένως. Σπίτι καθαρό μέτρια προς καλά, κόκκινες τρίχες να στολίζουν το πάτωμα με τις οποίες δεν ασχολήθηκα σήμερα. Ατάκτως ερριμένες όπως και οι σκέψεις μου που χορεύουν τσάμικο ενώ παίζει μπόσα νόβα. Όχι το κανονικό το τσάμικο, αυτό που κάνει ο πρώτος φιγούρες σε όλο το τραγούδι και οι υπόλοιποι περιμένουν ακίνητοι να τελειώσει επιτέλους, και σχολιάζουν τις κινήσεις του με ύφος Αλέξη Κωστάλα που επαινεί το ορθώς εκτελεσμένο τριπλό άξελ. Εξαιρετική μέρα η σημερινή, 10/10, ειρωνικά μιλώντας.