Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθήματα Οδήγησης

Όταν ήμουν δέκα χρονών, είχα την πρώτη μου επαφή με το αυτοκίνητο. Καθόμουν πίσω απ' τις ταχύτητες στο παλιό μας Honda Civic με τον πατέρα μου στη θέση του οδηγού, και κρατούσα το τιμόνι.

Όταν πήγα 15 χρονών, ο πατέρας μου αποφάσισε ότι δεν έπρεπε να στερήσει ακόμα ένα δολοφόνο στους δρόμους, οπότε επέμενε να αρχίσω να οδηγώ "κανονικά". Εγώ επειδή από μικρή είχα μια ψύχωση με την οδήγηση, είπα αμέσως "ναι".

Τα μαθήματα ξεκίνησαν. Η νύφη του πατέρα μου (σ.σ. για όσους δεν τα πάνε καλά με τις συγγένειες, εννοώ την σύζυγο του αδερφού του πατέρα μου. Και αν δεν μπερδευτήκατε χειρότερα τώρα, τα συγχαρητήριά μου) ανέλαβε το ρόλο της καθηγήτριας. Οπότε μπαίναμε θεία, μαμά και τρία μικρά ξαδερφάκια μαζί με ένα διπλό φουσκωμένο στρώμα θαλάσσης μέσα στο Honda, και ξεκινούσε το αργό ταξίδι προς την περιπέτεια!

Το πρώτο δύσκολο βήμα δεν είναι να το βάλεις μπρος, όπως μπορεί να πιστεύουν όσοι δεν έχουν ιδέα από οδήγηση. Είναι να το καταφέρεις να τσουλήσει χωρίς να σου σβήσει. Και αυτό το καταφέρνεις αν μάθεις να ελέγχεις με επιτυχία μεταξύ τους το αμπραγιάζ με το γκάζι. Αν είσαι εγώ, και όπως εγώ δεν τα πας καλά με δραστηριότητες που απαιτούν συγχρονισμό των ποδιών σου μεταξύ τους, τότε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι μετά από πολλές προσπάθειες θα καταφέρεις κατά τύχη να ξεκινήσεις να τσουλάς!

Κάποια στιγμή λοιπόν που με λυπήθηκε ο Θεός και άρχισα να τσουλάω το αμάξι, ένιωσα το λιγότερο Hamilton και είχα την εντύπωση ότι μπορώ να κατακτήσω τον κόσμο. Μέγα λάθος.

Τελικά δεν κατέκτησα κανέναν κόσμο, γιατί πολύ απλά έμεινα σε αυτό το ένα μάθημα. Και τώρα που είμαι δεκαεννιά χρόνων γαϊδούρα, ένα απ' τα προαναφερθέντα ξαδερφάκια (έντεκα χρονών) μου κάνει μαθήματα οδήγησης, γιατί δεν μπορώ να το πάρω απόφαση και να πάω να πάρω το ρημαδοδίπλωμα. Αντιθέτως, κάθομαι και γκρινιάζω για το πότε θα πάρω αυτοκίνητο.

Κόσμε, κάνε υπομονή. Είναι μέχρι να το πάρω απόφαση!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν έχουμε πάει ένα θέατρο πάντως,

ακούγεται καλή ιδέα. Θα πάω απόψε. Μπορεί να σου πω πώς μου φάνηκε η αποψινή παράσταση κάποια στιγμή. Ωραία δεν θα 'ταν; Με ενοχλούν αυτοί που κάνουν φασαρία στο θέατρο. Νιώθω μία ανατριχίλα όταν βλέπω τους ηθοποιούς να κάνουν τα δικά τους μαγικά στη σκηνή και οι ηλίθιοι που ενοχλούν μου χαλάνε την ατμόσφαιρα. Σήμερα είχα μία συγκινητική στιγμή. Είδα βιντεάκι για ένα μαγαζί στο κέντρο (θέα Ακρόπολη, το πρωί Μπραντς και το βράδυ παρτάρες) και σκέφτηκα ότι θα μου άρεσε να πάω κάποια στιγμή, και καπάκια μου τα 'σκασε ότι μένω Αθήνα πλέον και μπορώ να πάω σε όλα αυτά τα μέρη που βλέπω, οπότε θέλω. Δεν χρειάζεται πια να κάνω κάποια λίστα με μέρη για οοοοοόταν ανέβω Αθήνα. Δεν είναι φοβερό; ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ. ΤΩΡΑ. ΤΟ ΖΩ.

Το κλωσοπουλάκι και άλλα ψυχολογικά τραύματα

Επειδή οι μαλακίες που έκανα σαν παιδί αρέσουν, αποφάσισα να γράψω κι άλλες. Α! Να προειδοποιήσω σ' αυτό το σημείο ότι σε μερικά σημεία δεν υπάρχει συνοχή και οι σκέψεις φαίνονται λιγάκι μπερδεμένες. Δεν έπρεπε να πιω καφέ σήμερα. Πάμε λοιπόν! Πάντα μου άρεσε η ιδέα των κατοικίδιων. Προσοχή: όχι η φροντίδα και η περιποίηση που χρειάζεται ένα κατοικίδιο, αλλά αυτή η διαστρεβλωμένη εικόνα που έχουμε όλοι στο μυαλό μας όταν ακούμε τις λέξεις "σκύλος", "γάτα" κ.τ.λ. Ξέρετε, αυτή την εικόνα που μας έχουν περάσει οι αμερικάνικες ταινίες . Το θέμα όμως είναι ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι καλοί στο να φροντίζουν μη ομιλούντα έμβια όντα. Αυτό δεν είναι κάτι κακό, βέβαια, αρκεί να το συνειδητοποιήσει κανείς έγκαιρα. Πριν θάψει ένα κλωσόπουλο και δύο χρυσόψαρα, ας πούμε... Όταν μου πήρε η Μαμά Ηρώ το πρώτο μου χρυσόψαρο, ήμουν τεσσάρων χρονών. Είχα μια διεστραμμένη ιδέα ότι όσο πιο πολύ φαΐ του έριχνα, τόσο πιο μεγάλο θα γινόταν (η γιαγιά μου φταίει για αυτή την λανθασμέ

"Η ευγνωμοσύνη του μικρού μυρμηγκιού"

Όταν πήγαινα δημοτικό, ίσχυαν τα απλά μαθηματικά. Ένα κι ένα έκαναν δύο, για πολλά χρόνια. Είτε είχες μία μεγάλη παρέα και ήσουν φίλος με όλους, είτε καθόσουν μόνος στη μεριά σου. Το θέμα όμως είναι ότι σαν παιδιά είχαμε αυτή την τυφλή εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο. Δεν σχολιάζαμε πίσω απ' την πλάτη κανενός, και δεν μας σχολίαζε και κανείς. Προσπαθώντας να μπω στον κόσμο των μεγάλων άρχισα να βλέπω κάποια πράγματα που με χάλαγαν αρκετά. Δεν υπάρχει πια αυτή η εμπιστοσύνη. Όλοι μας έχουμε γίνει κακοί άνθρωποι που σχολιάζουν άλλους ανθρώπους πίσω απ' την πλάτη τους. Ή σχεδόν όλοι. Δεν υπάρχει ο 'κολλητός', ο 'φίλος'. Υπάρχει η 'παρέα' και ο 'γνωστός'. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα με κάποιον φίλο σου, πρέπει να το συζητάς μαζί του. Τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει μία ικανότητά τους, που την έχουν απ' την αρχή του κόσμου: την ομιλία. Δεν είμαστε όλοι τέλειοι. Μπορεί να κάνω μια βλακεία και να κάνω τον φίλο μου να θυμώσει, ή να στεναχ