Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νομοσχέδιο Αθηνά: The Sequel.

Τη Δευτέρα έκανα κάτι που δε με χαρακτηρίζει καθόλου. Πήγα μία η ώρα στη σχολή γιατί είχαμε συνέλευση και έφυγα τέσσερις και κάτι που τελειώσαμε. Δεν έχω πάει ποτέ σε συνέλευση τόσα χρόνια οπότε ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα. Και πριν αρχίσουν κάποιοι έξυπνοι να με κατηγορούν ότι αφήνω άλλους να αποφασίζουν για μένα ή ότι κακώς δεν «πολιτικοποιούμαι», ας περιγράψω μία μέση συνέλευση της σχολής μου:

Βήμα 1ο: 
Περιμένουμε καμιά ώρα μέχρι να μαζευτούν όσοι δεήσουν να έρθουν.
Βήμα 2ο:
Ξεκινούν να μιλούν ο καθένας για το πλαίσιό του.
Βήμα 3ο:
Το «κοινό» τους γιουχάρει, τους βρίζει ή τους χειροκροτεί.
Βήμα 4ο:
Όλοι φωνάζουν ότι όλοι λένε τα ίδια και τα ίδια.
Βήμα 5ο:
Ψηφίζουμε (συνήθως) το πιο άκυρο πλαίσιο και πάμε σπίτια μας.

Μέσος όρος διάρκειας: Τέσσερις ώρες.

Μία διαδικασία που βρίσκω σχετικά άχρηστη γιατί δεν καταλήγει να βγει αποτέλεσμα. «Α ας κάνουμε κατάληψη και ας πάμε σε πορείες μάγκα μου για να δείξουμε ότι είμαστε αγωνιστές!» Ναι, αυτό ακούστηκε στη συνέλευση. Σε κάποια φάση μάλιστα τσακώνονταν σε στυλ «το δικό μου είναι μεγαλύτερο απ' το δικό σου», προσπαθώντας να μετρήσουν ποιος είχε πάει σε πιο πολλές πορείες.

Μα τι πρωτότυπο! Πορείες και κατάληψη! Αυτά που κάνουμε τουλάχιστον τρεις φορές το εξάμηνο έτσι κι αλλιώς, δηλαδή. Ναι, θα ταρακουνηθεί πολύς κόσμος έτσι. Δεν έχει καταλάβει κανείς ότι όπως έχει καταντήσει η κοινωνία ο μόνος αγώνας που μπορεί να δοθεί για να κερδίσουμε είναι ο αγώνας των ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ; Και τι εννοώ με αυτό; Τρεις λέξεις: Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Να τους πολεμήσουμε με το όπλο που χρησιμοποιούν αυτοί χρόνια τώρα.

Να πάμε σε εφημερίδες και σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ξανά και ξανά μέχρι να μην μείνει ούτε ένας άνθρωπος άσχετος με το Σχέδιο Αθηνά. Νομίζετε είναι τυχαίο δηλαδή που έχει συζητηθεί ελάχιστα στις ειδήσεις; Όχι βέβαια! Απλά δε θέλουν να νομίζει ο κόσμος ότι είναι κάτι «σοβαρό» και να ξεσηκωθεί. Που σημαίνει ότι πρέπει να πάμε ΕΜΕΙΣ να πάρουμε το σχέδιό τους και να τους το χώσουμε στο λαρύγγι!

Και ναι, το δέχομαι ότι στην περίπτωση του Αρσένη, ας πούμε, έγινε ντόρος με τις καταλήψεις και δεν πέρασαν αθόρυβα, αλλά να τονίσω κάτι. Έγινε ντόρος γιατί υπήρχε η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ σε όλες τις μορφές της:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόσο θα μου άρεσε

να μην σκέφτομαι ποτέ τις συνέπειες. Να πλέω σε τούτη τη ζωή σαν μια σαπουνόφουσκα, όπου με πάει ο άνεμος. Θα πάω ψηλά; Θα ακουμπήσω τυχαία στο τσιμέντο και θα σκάσω; Δεν ξέρω και ούτε που με νοιάζει, γιατί είμαι κάτι εξ ορισμού εύθραυστο και εφήμερο. Έχω γεννηθεί για να στροβιλιστώ στον αέρα, να λάμψω στιγμιαία από το φως και να εξαφανιστώ. Και μετά ο σκοπός θα έχει επιτευχθεί. Μια αιωνιότητα που κράτησε μόλις τρία γυαλιστερά δευτερόλεπτα.

Η ώρα πάει τέσσερις και εγώ σε λίγες ώρες δίνω μάθημα.

Έχω βάλει και ακούω Coldplay γιατί πάντα λειτουργούσε σαν κάποιο είδος βαρβιτουρικού για μένα η μουσική τους. Και επίσης προσπαθώ για πρώτη φορά να καταλάβω τι λένε οι σελίδες που είναι αραδιασμένες μπροστά μου μέσα σ' αυτό το τελευταίο 48ωρο. Δύσκολο. Πολύ δύσκολο. Αυτή η εξεταστική για κάποιο λόγο με έχει βρει τελείως απροετοίμαστη. Από τα προηγούμενα χρόνια συνήθιζα να κατηγοριοποιώ τα μαθήματα με βάση τη δυσκολία τους ή τη βαρεμάρα μου να ασχοληθώ μαζί τους. Ή τη συμπάθειά μου στον εκάστοτε καθηγητή. Αυτό δεν άλλαξε και τώρα, μόνο που αυτή τη φορά για κάποιο λόγο τα μαθήματα που μ' αρέσουν έχουν μπει στη λάθος «λίστα». Τον τελευταίο καιρό έχω δημιουργήσει ένα ιδιωτικό «video club», φουλάροντας ό,τι σκληρό δίσκο διαθέτω με ταινίες και σειρές. Και κάθομαι και κάνω μαραθώνιους έξι-δέκα ωρών ενώ έχω να κάνω πολύ πιο επείγοντα... πράγματα; Αν θεωρείται το διάβασμα «πράγμα», ας πούμε. Σε κάθε εξεταστική το παίρνω απόφαση να διαβάσω και καταλήγω είτε να αγχωθώ απ' το διά

Δεν είναι βουνό,

είναι λόφος. Σαμαράκι στο δρόμο. Απλά κατεβάζεις ταχύτητα και το περνάς. Δεν είναι ακατόρθωτο. Είναι μπροστά σου και δεν μπορείς να στρίψεις ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Πρέπει να το κοιτάξεις κατάματα και να περιμένεις την αναπήδηση. Πρέπει να προσέξεις τα αμορτισέρ, μην κάνεις ζημιά. Και μετά απλά πέρνα το. Και δες πώς θα σου φανεί ένα τίποτα, καθώς θα το βλέπεις να απομακρύνεται στον καθρέφτη σου. Κοίτα μωρέ, που φοβόμουν ένα σαμαράκι λες και ήταν τοίχος πετρόκτιστος. Τι ήταν τελικά; Τίποτα δεν ήταν. Αυτό είναι υπενθύμιση για τον εαυτό μου, ένα ξεχασμένο χαρτάκι κολλημένο στο ψυγείο, μπας και κάποια στιγμή το χωνέψω.