Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νομοσχέδιο Αθηνά.


Θυμάμαι μια φορά είχα αγχωθεί πολύ γιατί έπρεπε να βγω να τραγουδήσω μπροστά σε όλο το σχολείο και το βράδυ της παραμονής της γιορτής δεν είχα κλείσει μάτι. Το πρωί τελικά έκανα την άρρωστη και δεν πήγα καθόλου. Δεν με ένοιαξε αν θα έβρισκαν αντικαταστάτρια ή τι θα μου έλεγαν την επόμενη μέρα, αρκεί που το είχα γλιτώσει.

Κάτι τέτοιο έχω πάθει και απόψε το βράδυ. Είμαι στο τέταρτο έτος στη λογιστική της Πάτρας και έμαθα ότι η σχολή μου τον Σεπτέμβρη θα φύγει για Μεσολλόγγι. Έχω 15 μαθήματα για πτυχίο (να, το είπα επιτέλους) και πρέπει να τα περάσω όλα τον Ιούνη και τον Σεπτέμβρη για να γλιτώσω όσο γίνεται τα πήγαιν’ έλα. Μετά βέβαια θα έχω και την πρακτική και την πτυχιακή. Άλλο αυτό.

Με έχει πιάσει αυτός ο πανικός που μεταφράζεται σε κολικό στομάχου, νεύρα από το πουθενά, σφίξιμο στο στήθος και δύσπνοια. Χθες που το έμαθα δεν μου κόλλαγε ύπνος και τελικά αποκοιμήθηκα με το ζόρι στις έξι το πρωί. Όσο το ξεχνάω είμαι εντάξει αλλά μετά κάτι θα μου το θυμίσει και εύχομαι ξανά και ξανά να μην ισχύσει για όσους είναι στα τελειώματα, να το υποστούν οι μικρότεροι. Όπως τότε με την γιορτή. Οποιοσδήποτε άλλος εκτός από μένα.

Και δεν έχει να κάνει μόνο με τα έξοδα –γιατί από ‘κει  που πλήρωνα μηδέν ευρώ για να πάω στη σχολή τώρα θα θέλω κάνα 50άρι το μήνα σε μεταφορικά- αλλά και με το γεγονός ότι εδώ που είμαι ξέρω όλους τους καθηγητές. Σε ποιόν αντιγράφεις εύκολα, ποιος είναι αυστηρός, ποιος τσεκουρώνει, ποιος κάνει καλές παραδόσεις – τα πάντα. Τώρα ξαφνικά θα βρεθώ για δεύτερη φορά στη θέση ενός πρωτοετούς φοιτητή που πρέπει να μάθει απ’ την αρχή τα κατατόπια. Και τσαντίζομαι.

Το γεγονός –φυσικά- ότι είναι αδύνατον να χωρέσουμε όλοι στο Μεσολόγγι δεν το σχολιάζω καν. Όπως δεν θα σχολιάσω και το ξεβόλεμα του πήγαινε-έλα με τα 4 λεωφορεία την ημέρα, ενώ υποτίθεται ότι πέρασα στην συγκεκριμένη σχολή μόνο και μόνο για να αποφύγω όλο αυτό το σκηνικό.

Μετά από λίγο βέβαια νοιώθω ενοχές που γκρινιάζω γιατί ακούω ότι κάμποσες σχολές του πανεπιστημίου της Πάτρας θα φύγουν για Καλαμάτα. Τουλάχιστον το Μεσολόγγι είναι αρκετά κοντά.

Πάντα με κάθε αναποδιά από την πιο ασήμαντη ως την πιο γιγάντια αντιμετωπίζω την κατάσταση με ψυχραιμία και έχοντας στο τσεπάκι κάποιο εναλλακτικό σχέδιο. Όμως πρώτη φορά στη ζωή μου νοιώθω τόσο άχρηστη στο ν’ αλλάξω αυτό που έχω μπροστά μου.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και πάλι καλά είσαι.....Ρώτα και μερικούς άλλους που βρέθηκαν στην εξορία του Αδάμ....Σε ένα μήνα κατεβαίνω όπότε για τις λεπτομέρειες τα λέμε και live!
Ψηλός...
Ο χρήστης Thunder είπε…
αγαπη εσυ θα τελειωσεις πιο πριν απο μενα.. να κανονισουμε για καφε!!!
Ο χρήστης JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε…
Ειχα αρκετο καιρο να περασω απο εδω αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους.Ευχομαι να εχεις καλη. φωτεινη εβδομαδα γεμάτη υγεία και χαμογελα!!!!
Φοβερα ολα αυτα με τις αλλαγες.Τι να σου γραψω τωρα.Υπομονη να κανουμε.
Ο χρήστης Thunder είπε…
καλημερα!!! κι εγω περναω και σε βλέπω αλλα δεν αφηνω σχολια.. οπως το πες.. υπομονη!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Να μάθεις

να απομακρύνεσαι. Να μην στριμώχνεσαι ώστε να χωρέσεις με το ζόρι. Το ζόρι είναι ασφυκτικό. Είναι κουραστικό και δεν θα σου προσφέρει τίποτα στο τέλος. Πάρτο απόφαση ότι δεν είναι για σένα αυτό το μέρος και προχώρα παρακάτω. Να αποζητάς το φως. Τη γαλήνη. Τη νηνεμία. Δεν χρειάζεται να πασχίζεις για όλα τα αποκτήματα της ζωής σου. Δεν υπάρχει κάποια ανταμοιβή στο τέλος της διαδρομής έτσι κι αλλιώς, μόνο η ανάμνηση του πόνου θα σου μείνει. Και δεν χρειάζεται καν να πληρώσεις κάποιο τίμημα ώστε να έρθει μετά η ευτυχία σου, εσύ επιβάλεις τον δύσκολο τρόπο στον ίδιο σου τον εαυτό. Δεν θα σου χτυπήσει κάποιος φιλικά την πλάτη για να σε συγχαρεί για το ρόλο του οσιομάρτυρα που παίζεις με τόση επιτυχία. Απόκτησε λίγο εγωισμό. Δεν χρωστάς τίποτα σε κανέναν. Είσαι ένα λευκό, εκτυφλωτικό φως, και αν κάποιος δεν το αντέχει ας κοιτάξει αλλού. Είσαι μία δύναμη χωρίς όρια. Πάρε μια βαθιά ανάσα και νιώσε επιτέλους ότι το μόνο εμπόδιο στη ζωή σου είσαι εσύ, γιατί μόνο εσύ έχεις τη δύναμη να σε φρενάρει

Φλασιές

Υπάρχουν κάποια στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν ως ανθρώπους, αλλά πολλές φορές εμείς οι ίδιοι αργούμε να τα συνειδητοποιήσουμε. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να μην έχει προσέξει ότι είναι τσιγκούνης, και ξαφνικά κάποια άκυρη στιγμή να συνειδητοποιήσει ότι νιώθει σφίξιμο κάθε φορά που βγάζει το πορτοφόλι για να πληρώσει. Κάτι τέτοιες φλασιές τις τρώω συχνά τώρα τελευταία. Πιστεύω ότι ίσως αυτό συμβαίνει επειδή έχω μεγαλώσει αρκετά να να μπορώ να καταλάβω τον εαυτό μου. Τις προάλλες λοιπόν συνειδητοποίησα ότι αγχώνομαι εύκολα, νοιώθω τύψεις και γίνομαι συχνά υποχείριο τους. Των τύψεων. Υποχείριο των τύψεων μου. Τώρα που έβγαλα νόημα, πάω παρακάτω. Όταν κάνω μαλακία ή αδικώ κάποιον, πάντα το συνειδητοποιώ εγώ πριν απ' όλους. Οπότε θέλω να δηλώσω ότι δεν χρειάζεται να με κάνει κανείς να νοιώσω αυτές τις "υγιείς" τύψεις που πρέπει να νοιώθουν όλα τα ανθρώπινα όντα για να θεωρούνται άνθρωποι. Ξέρω να δημιουργώ τύψεις στον εαυτό μου και να με κάνω να νοιώθω σκουπίδι, και μ

Ένα είδος τέλους

Αναρωτιόμουν πως θα ήταν να πρέπει να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο γράμμα για τον θάνατό μου, όπως έκανε κάποιος γνωστός μπλόγκερ. Τι μπορεί να γράψει κανείς σαν ένα παντοτινό αντίο, άλλωστε; Υποθέτω πως θα παρηγορούσε αρκετά η σκέψη ότι δεν φοβάμαι τον θάνατό μου. Γενικά πιστεύω ότι ο θάνατος είναι πιο τρομακτικός γι' αυτούς που ζουν την απώλεια, παρά γι' αυτόν που φεύγει. Αυτός που φεύγει -από τη στιγμή που σταματά η καρδιά- είναι σαν να κατεβάζει το διακόπτη. Ούτε αισθήσεις, ούτε σκέψεις. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο δεν πιστεύω και σε παράδεισο/κόλαση, ή στο ότι οι νεκροί μας βλέπουν «από ψηλά» και «μας προσέχουν», γιατί αυτό θα προϋπέθετε τη συνέχεια της σκέψης. Πιστεύω όμως ότι οι άνθρωποι φοβούνται τον θάνατο για δύο κύριους λόγους. Το κλασσικό είναι ο πόνος. Αλλά -θα μου πείτε- ποιος θα 'θελε να πεθάνει με επίπονο τρόπο; Το άλλο είναι αυτό το άγχος που μας πιάνει όλους ότι δεν θα προλάβουμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε πριν απ' το «μεγάλο τέλος». Και αυτό