Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί είμαι ΜΠΛΟΓΚΕΡ, ρε γαμώτο!

Όταν ξεκίνησα το blog, ήθελα να διαβάσει ο κόσμος διάφορες παραξενιές μου και να διασκεδάσει. Συνήθιζα να αφηγούμαι τέτοιες ιστορίες σε παρέες, οπότε ήλπιζα ότι κατά ένα μέρος τουλάχιστον θα' χε επιτυχία ο στόχος μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι -για τα δικά μου δεδομένα- το blog είναι πολύ επιτυχημένο. Κάθε φορά που με πλησιάζει και από ένας φίλος μου λέγοντας μου να συνεχίσω να γράφω, νοιώθω απίστευτη χαρά. Μαζί με τη χαρά μου όμως, ώρες ώρες με πιάνει και μια φοβία.

Αφορμή για να επανέλθει στο προσκήνιο αυτή η φοβία κατά καιρούς, είναι όταν περνάει πάνω από μία βδομάδα χωρίς ν' ανεβάσω έστω κι ένα ποστ. Αν ανοίξει το λογαριασμό μου κανείς εκείνη την περίοδο, θα δει ένα σωρό πρόχειρα αποθηκευμένα, αλλά καμία ιδέα που ν' αξίζει να δημοσιευτεί. Όλα αυτά είναι απλώς ένας σωρός από λέξεις χωρίς νόημα κι ενδιαφέρον. Έχει τύχει στο παρελθόν να δημοσιεύσω τέτοιου είδους δημιουργήματα και -φυσικά- έχει αποδειχτεί λάθος.

Γιατί υπάρχουν όλα αυτά τα πρόχειρα όμως; Υπάρχουν γιατί στην ουσία ο φόβος μου είναι μήπως μία μέρα σταματήσω να έχω ιδέες για ποστ μια για πάντα. Τι θ' απογίνει το blog μου τότε; Και πώς θα αντιμετωπίσω όλους όσους θα μου πουν "γιατί σταμάτησες να γράφεις, Πέννυ; Κρίμα... Κι ήταν συμπαθητικό το blog σου...". Αλήθεια! Όταν περνούν μέρες ολόκληρες χωρίς ποστ νοιώθω λες και δεν θα μπορέσω να πω χαζές εξυπνάδες ποτέ ξανά!

Τι φταίει όμως πραγματικά; Γιατί υπάρχει στ' αλήθεια αυτή η φοβία; Γιατί είμαι blogger! Και οι bloggers  πάσχουν από μια ανίατη ασθένεια, τη μανία για προσοχή και έπαινο. Με πιάνει η απελπισία μέσα στο διάστημα της μίας αυτής βδομάδας επειδή -μόλις περάσουν οι μέρες απ' την τελευταία μου ανάρτηση- σταματάω ν' ακούω τα μπράβο των φίλων μου, μέχρι να έρθει η επόμενη ανάρτηση. Και επειδή ώρες ώρες έχω την ικανότητα να ξεχνώ όποιο θετικό σχόλιο μου 'χει γίνει, τα μπράβο που έχω πάρει ήδη δεν μου είναι αρκετά σ' αυτήν την περίπτωση.

Οπότε τι μπορούν να κάνουν οι αγαπημένοι μου αναγνώστες γι' αυτό; Ν' αφήνουν κάνα σχόλιο και στο blog, εκτός απ' το facebook, γιατί κάποιες φορές νοιώθω μοναξιά μόνη μου εδώ μέσα. Το ξέρω ότι είναι εγωιστικό να ζητάω κάτι τέτοιο, αλλά με κάνει τόσο χαρούμενη που μου φτιάχνει όλη τη μέρα! Ευχαριστώ!

Σχόλια

Ο χρήστης Arven είπε…
Eipa na sou ftia3w th mera... Stamata na kaneis anousia post!!! :p
Ο χρήστης Thunder είπε…
αη λοβ γιου!!!!!!!!! :D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Vasika variomaste na kanoume login sto blogspot :) kwstas
Ο χρήστης Thunder είπε…
και τα ανωνυμα μια χαρα ειναι! αη λοβ γιου του! :D
Ο χρήστης Alexandra είπε…
Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!Εγώ πάλι προσπαθώ να το γεμίσω με posts και να μαζέψω followers αλλά κολλάω και κάνω αρκετό καιρό να γράψω γιατί νομίζω ότι είναι αδιάφορο το blog μου...
Ο χρήστης Thunder είπε…
πιστευω οτι εχουμε κολληματακι και οι δυο μας!! :D

πεθανα απ' τη χαρα μου οταν ειδα οτι ειχα 1 follower παραπανω, παντως! παραλιγο να με στειλεις στο νοσοκομειο! πως με βρηκες;
Ο χρήστης Alexandra είπε…
Και εγώ χάρηκα τώρα που επιτέλους ξεκόλλησε η αρχική σελίδα από τους 6 αναγνώστες που είχα! Thanks για το follow!!
Ψάχνω τα blogs που παρακολουθούν άλλοι bloggers και έτσι σε βρήκα!!
Ο χρήστης Thunder είπε…
ωωω δηλαδη γινομαι διασημη!! :D

τελεια! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν είναι βουνό,

είναι λόφος. Σαμαράκι στο δρόμο. Απλά κατεβάζεις ταχύτητα και το περνάς. Δεν είναι ακατόρθωτο. Είναι μπροστά σου και δεν μπορείς να στρίψεις ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Πρέπει να το κοιτάξεις κατάματα και να περιμένεις την αναπήδηση. Πρέπει να προσέξεις τα αμορτισέρ, μην κάνεις ζημιά. Και μετά απλά πέρνα το. Και δες πώς θα σου φανεί ένα τίποτα, καθώς θα το βλέπεις να απομακρύνεται στον καθρέφτη σου. Κοίτα μωρέ, που φοβόμουν ένα σαμαράκι λες και ήταν τοίχος πετρόκτιστος. Τι ήταν τελικά; Τίποτα δεν ήταν. Αυτό είναι υπενθύμιση για τον εαυτό μου, ένα ξεχασμένο χαρτάκι κολλημένο στο ψυγείο, μπας και κάποια στιγμή το χωνέψω.

Edit: Αναρωτιέμαι

ώρες ώρες. Ή έχω ηλίθιο ένστικτο, ή είναι σωστό αλλά έμπλεξα με την πάρτη σου που κάνεις το Αθήνα Αμβέρσα με τα πόδια γιατί δεν σκέφτηκες να πάρεις ένα γαμημένο ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. Είναι λες και είμαι σε ένα συνεχές κακό όνειρο, αλλά από αυτά τα όνειρα που ξέρεις ότι είναι όνειρα τη στιγμή που τα βλέπεις. Εν τω μεταξύ, τώρα που λέω για όνειρα, σήμερα με ξύπνησα γιατί είπα το όνομά σου στον ύπνο μου. Σε έψαχνα και το είπα και ξύπνησα με τεντωμένο χέρι, πέταξα τα γυαλιά μου κάτω καταλάθος, το κατάλαβα όταν σηκώθηκα και τα πάτησα. Γιατί δεν τα είδα. Επειδή δεν φόραγα γυαλιά. Έχω μάθει να έχω ελαφρύ πάτημα οπότε δεν έσπασαν. Σε άλλα νέα, το σφίξιμο στο πλευρό δεν έχει φύγει ακόμα, κοντεύω να το συνηθίσω. Λες να είναι μόνιμο από δω και πέρα; Το φυσιολογικό αυτό θα ήταν, εδώ και σχεδόν μια δεκαετία παίζω κρυφτό με οποιοδήποτε σύμπτωμα. Μπορεί να πρέπει να ρωτήσω τον γιατρό. Βαριέμαι να ρωτήσω τον γιατρό. Δεν το έχω πει σε κανέναν γιατί θα ανησυχήσουν και βαριέμαι να διαχειριστώ κάτι τέτοιο. Δεν νιώθω

Και πήρα το σκεπάρνι

και άρχισα να κοπανάω παντού, όπου έβρισκα κάτι να προεξέχει. Άνοιγα διόδους όπου μπορούσα, ίσα να μπορέσω να κάνω λίγο χώρο να αναπνεύσει το μέσα μου. Ο αέρας όμως ήταν γεμάτος σκόνη και τα μπάζα ατάκτως ερριμμένα. Και πήρα φόρα η χαζή χωρίς μια μάσκα, χωρίς γάντια. Και έβηχα σαν καρκινοπαθής στο τελευταίο στάδιο, και γέμισαν πληγές τα χέρια μου από την τριβή. Μην με ρωτάς αν αυτό με σταμάτησε, προφανώς και όχι. Όσο έβλεπα το φως να τρυπώνει απ' τις ρωγμές, συνέχιζα με περισσότερη λύσσα, λες και φορτίζεται η ψυχή μου με φωτοβολταϊκά. Η μόνη ελπίδα είναι πως πίσω από τα τείχη θα βρω ήλιο, όχι χιλιάρη προβολέα.